check the oil.

Mina föräldrar kommer hem från sin semester om några timmar. Det känns som att de varit borta i en evighet, men jag vet att det kommer vara precis som om de aldrig stuckit så fort de kliver in genom dörren. Jag väntar lite ivrigt och ängsligt. Det har varit så skönt att bara hänga hemma med anna i en vecka. Det enda vi gjort är kollat på teve och lagat skitgod mat. Hon har fått mig att gilla animal planet också, hah jag älskar djurpolisen! kan inte hjälpa att bli tårögd så fort ett stackars djur blir räddat. Mh och för några dagar sen var det american idol marathon, vi såg nästan alla avsnitt. Finalen var typ mest gay av allt för dem drog ut på det tills man var på kanten av att stänga av teven. hela tiden droppade det in massa kändisar som började skråla, stora musiknummer efter varandra med glitter and shit. Och jag kom på det medan jag kollade, jag skulle aldrig pallat att vara med i ett sånt där musiknummer. Inte för att jag inte har rösten för det, whatever liksom, det är för handgesterna. Dem där falska handmovesen som de gör i låtarna mot varandra som om de hyllar en världshjälte. Whats that for? Kärringen kan sjunga, hon behöver inte fler applåder än necessary. Det var en av idol-tjejerna som gjorde den gesten mot en kändissångerska, nån gammal diva, och jag mådde illa, var tvungen att byta kanal tills det var över. Men så slutade det med att den otippade gråhåringen vann, och det var ju lite halvroligt.
Idag visades Miss America 2006 på Star. Jag såg början, men sen fick jag bättre saker för mig. Det gjorde ont i ögonen att se så många tjejer med falska ansikten på ett och samma ställe. gud de där fastklistrade leendena! Hur kommer det sig att alla amerikaner kan le på det sättet? jag kan inte det, och ingen jag känner ler på det sättet, på allvar. Och så skulle dem sugarcoata det hela med att visa vad förra årets Miss hade för sig, och det var massa olika klipp bland annat ett där hon läste sagor för barn. Ja, visst. Hon hjälper barn i nöd, därför är det viktigt att först slänga på sig en bikini och lalla runt på en scen framför halva världen. First hooking, then helping. När den åttonde av dem visat sig i bikini fick jag nog, jag är så trött på det kvinnliga könet, jag är så trött på den manliga blicken. Det kommer aldrig förändras och jag blir så frustrerad. Istället för att kolla vidare på den sexistiska tävlingen så tittade jag på big daddy. Gud jag vill också bli pappa och ha roligt med mina barn! Jag vill också stå och pissa mot en byggnad och spela spratt. Det jag minns mest av mina föräldrar från min barndom är hur överbeskyddande min mamma var när hon tjatade och hur rolig min pappa var när han slängde i mig i vattnet på semestern. Ifall mina föräldrar vore skurkar i en tecknad film så skulle min mamma vara den lilla listiga och pappa den stora dufusen, och det är ju dufusen som verkar ha roligast. Det kanske finns lite hopp för mig ändå, för jag liknar min pappa mest till sättet. När anna och mamma solade på stranden så lekte jag och pappa i havet. Vi är lika morbida och lekfulla båda två. men som mamma verkar det inte lika lätt att bete sig sådär. om man ändå burit runt på ungen i 9 månader så blir man lätt mer fäst vid den och man överbeskyddar den, nu säger jag inte att alla mammor är tråkiga och alla pappor är hilarious, men det finns en skillnad trots allt. fan. jag önskar jag vore kille jag önskar jag vore kille jag önskar jag vore kille jag önskar jag vore kille. Jag önskar jag vore kille. Male bonding och fotboll all day long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback