escaping my ambitions.

jag har varit ledig idag (igår), ensam hemma och allt. hade planerat att plugga, det gjorde jag också; i en och en halv timma. intesivt visserligen, men nu i efterhand vet jag inte hur mycket det är som fastnat. nå nå. annars har jag bara fördrivit tiden med att lyssna på musik och göra av med överskottsenergi, pratat i telefon med madde i tjugo minuter, ätit nudlar med ost och salami två gånger, tagit lite bilder, duschat, rökt, etc, etcetera. jag borde ha ångest. men jag mår löjligt bra istället. det kanske slår mig när jag får ig på tentan, men i doubt it. orkar inte bry mig om det just nu, eller någongång alls. den här kursen valde jag för min egna skull, för att jag inte hade något bättre för mig. och teori är inte min grej alltså, inte när det handlar om third cinema. jag vill göra praktiska grejer. så fort jag redigerat klart kortfilmen, och känner mig nöjd, ska jag spela in en ny. det är mitt nyårslöfte (mitt förra var att jag inte skulle sluta röka, och det gick ju bra).
jag måste bara orka först. snart kanske

(ps tta's nya skiva har ett snyggare namn än den förra, men den förra är bättre. jag antar att allting jämnar ut sig tillslut, ändå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback