get off the boy, we're going home.

Jag har haft så roligt de senaste dagarna att jag nästan helt glömt bort tentorna. I torsdags var det roligast att förfesta hos madde med henne och jonatan. Vi drack oss fulla på lådvin och när jonatan kom hem från jobbet var vi sådär flickigt fnittriga igen. Efter lite övertalning fick vi sminka honom, han plågade sig igenom den hemska ögontortyren med kajal, men vägrade att ta på mascara eller läppstift, nå nå han såg ändå ut som en transa. och av någon anledning fick jag sedan för mig att prata engelska med indisk dialekt, så det gjorde jag hela vägen till stan. efter jobrings spelning var jag och madde trötta så vi stack hem till mig. Igår var vi ute igen, på krogrunda. Varje gång ett ställe skulle stänga drog vi till nästa, som gräshoppor. Och roligt var det hela tiden, speciellt när madde kom från modellfesten på valand, dropdeaddrunk. Hon sov över hos mig igen och vi drömde en massa konstigt även denna natt. något om fransmän.
Jag tänkte läsa lite i kompendierna idag, men alla stack till annas nya lägenhet för att börja demolera (den ska renoveras). Och det finns inte en chans att jag kan plugga när jag är ensam hemma, no way. Så det blev topless riot till vive la fete (inga grannar har klagat).
Nu ska jag till classe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback