la lésine

idag var en sån morgon då jag kände att världen inte är på min sida. först så vaknade jag helt traumatiskt ur en underbar dröm (1), sen stressade jag iväg till vasa för att skriva tenta (2), men den jävla kukfittespårvagnen kom en minut för tidigt (3). jaja, jag hann ändå fram i tid och satt och skrev i två timmar, sen åkte jag djungelvagnen hem. haha fan ta dig miguel... nå nå, nu mår jag bra igen och ikväll är det fest hos anamaria!

1. Drömmen var inspirerad av idén som jag skrev om i förra inlägget. jag satt på spårvagnen, påväg hem, då jag fick ögonkontakt med en skitvacker kille. vi tittade på varandra länge, ingen ville släppa blicken, och när vi insåg att vi skulle gå av på samma hållplats så började vi le mot varandra. Vi gick av, och stod stilla ett tag. bara iakttagandes. tillslut tog jag ett tveksamt steg mot honom, och han gick fram till mig. Hej jag hete..hann han säga innan jag stoppade honom. "Jag vill inte veta vad du heter än, det är inte viktigt. Jag vill bara bli din." Han log världens sötaste leende och sa: Du var min så fort jag såg dig. (hahaha!) Nåväl, nu i efterhand låter det lite klyschigt och överromantiserat. men fan, i drömmen kunde jag inte varit lyckligare. När jag sen vaknade upp av en tråkig röst på radion så hade jag fortfarande kvar den där pirrande känslan av kärlek i magen. men den försvann snabbt när jag såg att den andra sidan av min säng var tom.

2. Jag vet inte hur tentafan gick, orkar inte bry mig för det spelar ingen roll. hallelujah att det är gjort ialf.

3. Jag hatar västtrafik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback