talk dirty to me.

Jag drömde så många olika drömmar inatt, helt sjuka drömmar. Jag minns inte alla, men en jag kommer ihåg, en som lämnade mest intryck efter sig. Det var en dröm som handlade om en svältkonstnär. Han var lång (smal såklart) hade mörkbrunlockigt hår, och lite skäggstubb + mustaché. Jag minns att jag pratade med honom, och han sa sitt namn, men det har försvunnit. Och så dog han, i ett vitt hörn, i en kokong, av uttorkning. Jag blev helt förkrossad när jag fick reda på det, inte för att han dog, det skulle han ju göra förr eller senare, utan för att jag inte var där. För att han dog helt ensam, i sin kokong.

Nå nå, efter nästan tolv timmars sömn så vaknade jag och madde halvt förvirrade i min bäddsoffa, ingen baksmälla för mig som vanligt, bara några diffusa minnen från gårdagen. Vi drog till emmaus, men klänningen jag kollat på i skyltfönstret hade någon annan hunnit köpa. Jag såg en ny, snyggare nu, och om två veckor ska jag fan komma dit i tid. Jag ska campa utanför så att det inte finns någon chans att någon jävel hinner före. Direkt efter torsdagens bravader, ska jag åka dit, med termos och täcke. mhm
Jaja vi lyckades ändå sprätta upp en massa pengar, och sedan på vägen hem då vi skiljts åt så gick det förbi två fyllegubbar.
Den ena: Åh jävlar vad läcker du var, får jag knulla dig?
Jag, tveksamt: Näee...
Synd att det var en gammal fyllegubbe och inte snyggingen från igår, haha fan.. Miguel..

Kommentarer
Postat av: Anonym

bitch, var madde på valand utan att heja på mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback