tragik - komik

haha mäklarna igår! "det kanske är rutin för dig men för mig är det inte rutin att få fingrar uppstoppade i stjärten!" Hälsoundersökningen var något av det roligaste inom svensk humor ever. Speciellt sen när läkaren skulle förklara att det är helt normalt att få erektion på grund av en prostataundersökning, och Kaj lutar sig mot bordet och ser helt förstörd ut och vill inte höra något prat om sånt där. Jag låg och vred mig av skratt i sängen. Kjell Bergqvists miner är priceless. Jag drömde en gång att han antastade mig och då tyckte jag inte om honom mer, fick äckliga flashbacks liksom, men nu är allting förlåtet för att han är så jävla rolig. och Cecilia Frode är sötast just nu. Synd bara att det är säsongsavslutning nästa söndag. mh

idag kollade vi på "do the right thing", och den var bra men jag orkade inte vara med på diskussionen. åkte hem och sov till klockan åtta. Sen kollade jag på lite kortfilmer av maya deren. avant-garde är så jävla vackert, och ifall jag kan ska jag göra en kortfilm i sådant stuk. associationer och svartvitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback