- Rehabilitation Center…die! die! die!

daisiesDagens film var Sedmikrasky (Daisies) av Vera Chytilová. Och jag njöt i stort sett hela tiden. Den var rolig, konstig och hade snygga färgeffekter och animationer. Det hela var ju bara sjukt. absurditeter och parodi. Deras fnitter ger tjejer dåligt rykte och matvanorna skulle göra dem till bulimiker ifall det vore verklighet. Haha jag måste se den igen. Dessutom var brunetten så jävla söt. Jag vill likna henne! sedmi  
Förra månadens låt var  Beirut med Brandenburg. Men nu, ah, nu är det Rhineland (heartland) som gäller! Det känns som att jag aldrig kommer få nog av den.
Jag vet inte ens vad exakt det är han sjunger, för lyricsen finns ju fan inte att hitta någonstans. Men det spelar ingen som helst roll! Hans klagande stämma räcker gott och väl för hela November.


(The film is dedicated "to those soured by the sight of trampled-down lettuce only".)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hon var bara söt ibland, ibland såg hon ut som en trollunge. ses NIO imorgon (idag)

Postat av: Sara

Jag håller med. Hon var söt. Anna; hon var söt som trollunge med! Yes, syns snart då!!!

2006-11-21 @ 08:08:20
Postat av: Irina

Hahaha! Hon var söt precis hela tiden! herregud.
och ja, fan vi ses snart asså. klockan är kvart över åtta och jag håller på att säcka ihop men det är lugnt! i'll be there..

2006-11-21 @ 08:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback