emessen

Rutta: XXX o YYY e ju tillsammans
Jag: hahaha kom du på det nu?
Rutta: så gulligt.. nej men såg han logga in nyss. hade jag faktiskt aldrig anat...
Jag: haha nej jag vet, jag blev helt förvånad när jag fick reda på det.
Rutta: undrar om dem gjort det än
Jag: knullat? ja det har dem säkert.
Rutta: YYY verkar va lite kinky
Jag: haha mm, nej fan nu fick jag en bild framför mig. USCH!
Rutta: hahaha jag med
Rutta: hahahaha
Jag: hahahahahah
Rutta: asså jag gapflabbar  på riktigt
Jag: hahaha jag med, jag KAN INTE FÅ BORT BILDEN!
Rutta: hahahahahaha
Jag: nej gud vad hemskt. vad sjuka vi är.. tänker på våra exklassvänner som knullar.
Jag: GET AWAY FROM ME!
Rutta: vet du va jag läste lr
Jag: nej?!
Rutta: en kvinna fick sex skott i huvvet och klara sej
Jag: wha?
Rutta: mm d e sant
Jag: hur i helvete?
Rutta: hon ba jag vet att detta e mirakel
Jag: det är ju omöjligt? men asså, vart kom skotten? det kanske var på kanten..typ.
Rutta: hon kunde till o med prata strax efter i sjukhuset fattar du lr?
Jag: men shiat.
Rutta: nej d va sex skott i huvvet.. tro mej efter tre då e dem inne
Jag: Jajävlar.
Rutta: haha, mm jag vet koolt
Rutta: hahaha nu försvann bilden va..
Rutta: o nu kom den tebax
Rutta: hahahhaa
Jag: haha den gjorde det. men nu fan, ja den kom tillbaka!
Jag: haha herregud rutta kan du tänka dig madde som sitter och stönar över XXX! HAHAHAHA
Rutta: hahahahahah du skrev fel! YYY ska det vara!
Jag: hahah fan ja! jag menar YYY, sorry är van vid att skriva madde.
Jag: jesus, nej nu fick jag den bilden istället..madde över XXX. å herregud
Rutta: hahaahahaha nej det går inte riktigt.. det är de som e de roliga asså jag har typ inga problem me om jag får er i huvvet in action, men dom två.. de e typ nono, gå bort...
Jag: va? er?
Rutta: asså du, madde shadi, viki
Jag: hahahahahah va?? tänker du mig ha sex med madde shadi och viki? whatthafakk?
Rutta: nej att ni har sex med andra
Rutta: själva.. inte tillsammans
Jag: hahah jahaa så du sitter och fantiserar mig med någon heting asså?
Rutta: aah precis
Rutta: ush ba för det fick jag dej o en äcklig tjock gammal gubbe. hahahahhaha
Jag: hahahahahah WHAT? MEN SLUTA!!
Rutta: hahahahahahaha jag döööör!
Jag: jag vill inte knulla en gammal gubbe det är äckligt!
Rutta: hahahaha I KNOW!!!!
Jag: hahahahaha fuuucckkk!! nej! inte fuck!
Rutta: aah precis aassså de e ba för att de e så oväntat
Rutta: hahahha
Jag: hahaha nu fick jag dig framför mig med en gammal sliskig pimp från iran
Jag: hahaha!
Rutta: hahahaha hellre de än en äcklig gammal gubbe!
Jag: men han är också gammal!!
Rutta: Ja men din är impotent också så du ba ligger där o ba whatefuck?
Rutta: hahahahahaah eeeeewwww
Jag: ahahahahaha!!!
Rutta: de e fan värre
Jag: HAHAHAHA!! fan nu ser jag mig själv med gubbjäveln som inte kan få upp den hahahahaha
Jag: nej fan vad äckligt det är! varför går jag inte därifrån!?!?
Rutta: hahahahaha u can't
Jag: hahaha typiskt mig, damnit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du ut idag? hur var det igår? jag leker 20 frågor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback