Irina och Madde om pojkar. Del 1

Maddafakka =) says:
jag tror inte att de diskuterar som två små flickor irina
det är 90-tal och det regnar. says:
hehe...men vore det inte roligt ifall de gjorde det?
Maddafakka =) says:
JO!
det är 90-tal och det regnar. says:
fan jag skulle vilja höra ett riktigt killsnack någon gång, alltså två asgrymma vänner som pratar i telefon eller i någons pojkrum och pratar liksom, på allvar.
det är 90-tal och det regnar. says:
undra hur fan det låter.
Maddafakka =) says:
irina, pojkar är individer precis som vi flickor. försök inte generalisera dem!
det är 90-tal och det regnar. says:
haha men seriöst! tror du att de skulle bete sig på samma sätt som vi gjorde när vi fick det där smset som vi ivrigt väntade på?
Maddafakka =) says:
hehe, nej.
det är 90-tal och det regnar. says:
tror du en av dem skulle sätta sig på den andres rygg och massera honom? och sen skulle dem hoppat och skrikit i falsett när smset väl kom?
Maddafakka =) says:
hahahahahahahhah
Maddafakka =) says:
hahahahahaha
det är 90-tal och det regnar. says:
haha. nej precis.. så deras samtal kan inte låta som våra.. vi är alldeles för överanalyserande av naturen, jag tror de är mer "coola" och liksom.. eh.. fan jag vet inte.
Maddafakka =) says:
fan, jag ser geoff och julien framför mig nu
Maddafakka =) says:
hahahahah
det är 90-tal och det regnar. says:
hahaha julien sitter på geoffs rygg och masserar honom sådär sensuellt som han gjorde mot min mage senast vi sågs hahahaha!
det är 90-tal och det regnar. says:
SNÄLLA kan inte dem göra det!
Maddafakka =) says:
hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback