je veux être seul

Jag upptäcke vive le fete för lite mer än ett år sedan. då var det touche pas och en till låt jag inte minns som jag tyckte lät bra. men sen så försvann dem i glömska. Nu på senaste tiden kan jag inte få nog av dem. Noir Desir är nog den grymmaste psycho låten ever.
Jag älskar att lyssna på den så högt att hela mitt rum skakar och skrika ut att: DET ÄR BARA MANIN! Jag önskade att det fanns högtalare runtom i hela vårat hus för då skulle jag, när jag är ensam hemma, kopplat dem till min dator och satt på låten på repeat. Sedan skulle jag sprungit runt överallt med högsta volym, halvnaken och skrålandes på franska. Och ifall några grannar kom och klagade skulle jag flashat brösten för dem, skrikit dem i ansiktet och smällt igen dörren. jajävlar. men jag kan ju inte få allt jag vill. nåväl
På tal om Noir Desir, det finns ett annat grymt franskt band som heter så. Och speciellt deras låt Le vent nous portera är nice. lyssna på låten och kolla på
videon! Det är skitfint.
(sångaren har mördat sin fru, kanske inte lika fint, men ja, han var full..eh?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte sova, du med vaken?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback