knocking me sideways

De senaste dagarna har det hänt rätt så mycket. jag och madde har haft fullt upp med att dricka bort våra sorger och hjärnceller. även i jobbiga stunder har det varit roligt, för mig ialf, för jag är lättroad. Som i torsdags när vi skulle ta oss hem; Sista spårvagnen hade gått och vi satt på kungsport och funderade ut en lösning, det blev en taxi. Det roliga var inte att vi var tvungna att punga upp 170 kr (vilket iförsig är billigt för taxi i sverige, åh rumänien - 20 kr överallt!) utan det var att madde som satte sig där framme började kallprata med chauffören, precis så som man liksom, eh ska göra? Hon snackade bara en massa strunt och jag satt där bak och fnittrade sönder mig. "Det är inte många ute nu... så ni får köra på spårvagnsspåren..? "  osv. hahaha very amusing. Och sen innan jag skulle av så hittade jag inte handtaget först, och kom att tänka på en dane cook stand-up, då han skämtar om tjejer som aldrig lyckas hitta handtaget och inte vet hur i hela friden de ska ta sig ur bilen "heh, do i have to wish myself out?". haha fan, jag trodde inte jag var en av dem! men ja, näe, jag hittade ju handtaget tillslut, några sekunder senare liksom. så its cool. jag är inte helt hjälplös. Men ibland är det faktiskt roligt att vara överdrivet flickig, bara för att driva med sig själv. Som när jag satt grensle över maddes rumpa och masserade henne, vi väntade båda ivrigt och nervöst på ett sms, och när hennes telefon började pipa så skrek hon till, slängde av mig så att jag flög in i väggen och sprang till telefonen, och jag sprang efter när jag tagit mig upp och skrek att: DET ÄR INTE HAN! DET ÄR DIN PAPPA, DIN MAMMA, JONATAN! ANDERS, DIN SYSTER! och madde ba: DET ÄR HAN DET ÄR HAN! och så hoppade vi runt som småflickor.
ja, sånt är trevligt. ibland.


Maddeläään says:

han är konstig bara
not dramatic/not inlove. says:
jaja, han rhonkar säkert.
Maddeläään says:
hahahaha
Maddeläään says:
så länge?
Maddeläään says:
tror inte det va
not dramatic/not inlove. says:
hahaa han är frenchie!
not dramatic/not inlove. says:
dem kanske är värsta uthålliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback