oh phone me phone me phone me!

waiting for the telephone to ring waiting for the telephone to ring waiting for the telephone to ring waiting for the telephone to ring waiting for the telephone to ring waiting for the telephone to ring waiting for the telephone to ring waiting for the telephone to ring waiting for the telephone to ring waiting for the telephone to ring RING!
ah gud klockan är tre minuter i tre och snart slutar madde jobba, snart snart snart. fan vad snart. vi snackade i telefon efter att vi kommit hem igår, haha en timma efter att vi skiljts åt ringde hon mig bara för att berätta hur länge hon var tvungen att vänta på spårvagnen. haha! tur att jag bor nära eketrä. nå nå. det känns som att jag har fått maddeabstinens nu. när ringer hon? en minut i tre. lite lite till. det roligaste igår var att madde blev fullare än mig fastän hon inte drack, något? och vi tog en fyllehamburgare och började diskutera ketchup.
Jag - Ketchup?
Madde - Ketchup!
Jag - Catch-up?
Madde - Catch-up!
Jag - Catch-down?
Madde - (står och funderar ett tag) Det är fan sant asså, man kommer på de bästa grejerna när man är full.
hahaha! MADDE RING MIG FÖR HELVETE!
nu är klockan två minuter över tre. jaha.
Nu ringer hon!

(anna och sara ifall ni läser detta och undrar över igår så ta det lugnt, han kom inte för att hans franska vänner som kom och hälsade på ville inte gå ut och dricka goddamnit! men vi snackade sen ialf, och idag åkte han iväg till växjö över helgen. haha jag kommer säkert glömma bort hans vackra ansikte tills vi syns nästa gång (om vi kommer ses igen?) äsch.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sicken typ som har kompisar som inte tycker om att dricka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback