pest eller kolera

Hahaha! inatt sitter jag igen och kvider av skratt. Fast nu är det på grund av en diskussion i ett IMDB forum. det är en "lek" som kallas: would you rather... Det går till som så att man ger två hemska alternativ som man måste välja mellan, och sedan när man valt så får man komma på två nya, osv osv. De flesta alternativen är uräckliga och disturbing. Herregud det finns så mycket sjuka människor i världen. nå nå, roligt ialf! (ja jag är så uttråkad att jag finner glädje i att läsa andra folks diskussioner)

"A. would you rather fuck a horse, or
B. would you rather get fucked by a horse
Answer: I'd have to go for A, no risk of tearing on my part then...

Would you rather
A. Listen to every Paris Hilton song made
OR
B. get impaled by a rusty pole through your solarplexes, having it left in you, and being anally raped to death by a tall black dude for 2 hours..

person 1: I'd want to listen to every Paris Hilton song made before I'd want to die. I have a very high tolerance for bad singing, so A.
person 2: how about listen to every paris hilton song made while getting impaled by a rusty pole through your solarplexes having it left in you and being anally raped to death by a tall black dude for 2 hours?
person 3: Think I would have gone for the black dude. I mean... Paris Hilton? That's just too bad. Besides, I think it's a myth that all black men have large penises...
person 4: I'm a black guy and let me just tell you right now that is not true we do have the biggest, how u say, uhhhhhhh.... cumistscha (yes i just made that word up)"

(hahahaha madde vad säger du om cumistscha!! hahahaha! asgrymt ord!)

ah detta påminner mig om syslöjden i nian då jag issa kräzie och louise underhöll oss med denna lek i brist på tyg och symaskiner. fast det gick mer till såhär då:
"Skulle du hellre haft sex med Bert Karlsson
eller
Bada i en pool av mens?"

Jag minns inte riktigt vad vi svarade på det.. men fan...blodet går ialf att skrubba bort, medan bert karlssons äckliga frustande ansikte över dig aldrig försvinner från minnet.

eh, well. Jag skrev ett inlägg i imdb diskussionen (fick först svara att jag hellre har schizofreni än någon konstig delusionary sjukdom där jag tror att insekter kryper över min kropp.) där mina alternativ var:
A. Bli dödad av den du älskar mest
B. Bli dödad av den du hatar mest.

Jag har tänkt länge på detta och jag svarar B, jag har mer sympati än stolthet, och dessutom skulle väl den jag älskade mest kunna revengea min död.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback