some get the doughnut, some just get the hole.

Har precis kollat klart på WR: Misterije Organizma, våran mainföreläsares favoritfilm. Jag tänkte att den säkert kommer med på tentan, så det är lika bra att lida sig igenom den. Men fan, tjejer (anna sara sanna?) den var ju inte alls dålig? jag hade förväntat mig värsta cepe third cinema manifestet, men istället var det ju bara en rolig satirisk komedi med mycket sex. Okey den var inte bra hela tiden, dokumentärgrejen om Reich snubben var väl, mh, men den var verkligen inte så dålig som ni framställt den, inte dålig alls! Det var roligt när Milena står och predikar i trapphuset så att alla grannar kommer ut och lyssnar, och hon har en diskussion med en gammal kärring som klagar över att dem har för mycket sex där inne (hennes rumskamrat Jagoda har sex med en soldat, as they speak), och milena försöker förklara för tanten att det är free love som gäller, och tanten ba: "Well to me it's just a fuckfest!" och så har hon ett sånt där uttryck; åh-dagens-perversa-ungdomar, i ansiktet. hahaha! och sen joinar alla grannar Milena i trappan och brister ut i sång: Life without fucking, life without fucking, isn't worth a thing!
Och det är roligt när den där transan går på stan medmakavejev sin pojkvän, och de båda äter vaniljglass och matar varandra med sin egna, och sen helt plötsligt så går transakillen in i en lyktstolpe och låtsas som ingenting, typ fixar till håret och ba..fortsätter äta glass. hah fan, jag är nästan lite sugen på att testa den där erotiska andningsterapin, det såg ju spännande ut. hahahaha. nej men seriöst, den får fan en..en 6½ / 10, Hittills. (och jag är hård med poäng)

milena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback