were you parking?

Haha jag är så jävla lättroad. just nu sitter jag och myheritagear bilder (jobring om du ser detta så ska du veta att du var 83% lik Ryan Phillippe på ett kort) det är hysteriskt kul just nu ialf, snart tröttnar jag antagligen och kommer på något annat att skratta åt.
som förut idag på spårvagnen, det var en man, runt trettio-fyrtio som gick på, och han hade en keps med yankees märket där framme, och på sidan stod det "Yankees Hater". hahaha jag vet inte ens varför men jag kunde knappt hålla mig, fick bita migsjälv i läppen för att inte brista ut och dra åt mig onödig uppmärksamhet.
jag pmsar aldrig, istället har jag humörsvägningar lite hursomhelst och närsomhelst. som för en stund sen; Tårarna rann av ilska (spelar ingen roll varför), och nu sitter jag och fnissar som en skolflicka. det är nog både bra och dåligt. jag går aldrig runt och surar i dagar över något, men samtidigt så är jag inte heller jätteglad länge. nå nå. i mina tråkigaste stunder kan jag ändå alltid skratta åt mig själv. livet är ju ändå sockersurt.
(Sara: Det står att brandmän klagar och vill ha ersättning för att de får cancer av röken.
Jag: So? jag får cancer av cigaretter.)
Ibland är jag för smart för mitt egna bästa.
i'll be just fine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback