Don't be afraid, (I'm floating away)

Idag kollade vi på en tunisisk film och i en scen var det en magdansös med. Det hade egentligen inte så mycket med handlingen att göra, men i några få minuter kunde man se henne visa upp sin lättklädda kropp och sina förföriska moves. Och alla männens blickar lyste av lust och begär.
jag skulle också vilja kunna magdansa, vet inte hur användbart det är direkt, men ändå, for funzies.
och när jag väl skulle magdansat inför några skulle jag inte heller gett mig själv till någon. inte en enda hungrig blick skulle få njuta av mig fysiskt. se men inte röra. världens största tease.
haha!
men åter till filmen.. det var same old story: Rik man äger "slavar", knullar en av tjänstekvinnorna, hon blir gravid och barnet får det jobbigt i livet på grund av sin nyfikenhet och skamfulla bakgrund.
dottern (ungen blir alltså en flicka) kan sen inte gifta sig för att hon inte har ett efternamn (ingen daddy), men faller hursomhelst för en lärare. Och jag kom direkt att tänka på Tommy P, på hur jag och madde alltid lyckas komma in på honom när vi druckit tillräckligt mycket för att bli, keliga. och så tänkte jag på den senaste läraren jag suktade efter, på förra veckans psykologilektion. som råkade vara samma kille min syster pratat så livligt om. - Du flörtade väl inte med honom?! Jag sa jag vet inte, men det gjorde jag säkert. Det gör jag alltid, omedvetet.
Nåväl. Tjejen i filmen fick typ läraren tillslut, fastän de inte gifte sig. Och det har aldrig hänt mig, fan.
Men trots alla likheter/olikheter så kunde jag bara känna igen mig i henne i en enda scen, en enda liten dialog:
- Är du rädd?
- Det är dig jag är rädd för.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback