it's the mania

detta är andra lördagen i rad som jag inte har något som helst planerat, som jag bara slösar bort på att försöka komma på något att göra. iförsig så är denna lördagen värre, för jag är fortfarande inte helt frisk, och det gör fortfarande ont i munnen när jag skrattar. oh fortune how you mock me! liksom. och förra lördagen hade jag förresten visst planer, jag hängde själv hos madde och det var skitnice, men inte ens det kan jag göra nu för jonatan har maddes nyckel och han är i skövde för en spelning. jävla skit. varför vaknade jag ens upp imorse. jag drömde en sjukt bra dröm, men det var bara det det var. en dröm, alltid bara en dröm.
det enda jag kan trösta mig med är att mamma gjorde auberginsallad idag, och att pappa äntligen borrat och skruvat klart allt i det nya badrummet.
jag är så trött, och så sugen på en cigarett. men jag har inga eftersom jag ändå inte kan röka när jag är sjuk. och igår natt letade jag förgäves efter nikotinplåstret som jag haft i min väska sen i julas och det är bara så typiskt att den skulle försvinna just nu när jag äntligen hade användning för den. hahahahaha jävlaskit! och jag har ont i munnen!
ASSEZ! ASSEZ ASSEZ ASSEZ! ASSEZ. Assez (des rêves cassés) Assez. (un peu brisé) Assez, assez assez assez



C'EST LA MANIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback