paranoia and desire

jag stod på doktor westrings gata, en hållplats jag aldrig stått på i mitt liv, och väntade på en man, som jag aldrig träffat i hela mitt liv. jag hann röka en cigarett innan han kom. vi bytte pengar mot varor, och skiljdes sedan åt som främlingar. i mitt huvud hade jag tänkt mig en ung kille i tjugoårsåldern, halvsöt och med ett gediget ansikte. men istället var det en man i tidig trettioårsålder, med blygsamma drag och inget säreget.
det blir aldrig som jag tänkt mig. men fuck it, nu har jag ialf hatful of hollow vinylen.



och hela vägen hem satt jag och fantiserade om att ha barn. jag såg en mamma hållandes en bebis i famnen, och tankarna drivs alltid ditåt då. hah, mina modersinstinkter som bryter sig fria.
först vill jag ha en pojke, sen en flicka. och flickan ska ha långt fint ljusbrunlockigt hår med brungröna ögon, och pojken ska vara lika söt som Jack. eller som han i Big Daddy.
jack2jack
please please please let me get what i want.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback