Pas dramatique. Pas amoureux.

jag vill åka bort, eller tillbaka till sommaren. jag är uttråkad och har ångest över tentan på onsdag som jag inte kan något om. ångesten skulle försvunnit ifall jag bara tog upp böckerna och började läsa, men nej. det är alldeles för lätt. istället måste jag plåga mig själv.
jag vill lära mig franska, kom jag på i somras på grund av céline. hon pratade så fint och jag kunde sitta och lyssna på henne från morgon till kväll. hon själv tyckte inte om sin röst, det verkar inte vara många som gör det. why's that? men jag övertalade henne ändå, och fick spela in henne. sen gjorde jag en liten video, men den säger ingenting det är hennes röst man ska uppmärksamma. tribute till celine.
vi säger väl så.
céline

(dessutom kunde hon spela violin.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback