This is so fatiguing to me!

serier serier hela dagen. har kollat på halva säsong 3 av little britain. its funny. (computer says no)
sen beställde jag en bok, men inte på tradera! mestadels för att den inte fanns där, but still. och nu är jag skyldig anna fyratusen. vad hände? jaja, jag är inte bummed för det, har ju nya böcker och LPs som snurrar runt hela tiden. det enda dåliga med dem är att det inte finns någon repeat funktion. jag måste alltså resa mig upp och flytta tillbaka nålen varje gång jag inte fått nog. Vinyl is not for lazybones.
(och det finns inget att göra, ingen att tänka på.)


jag hatar söndagar.



Chucklet  
122698-3
(oh silly me, always getting me pussies in me pie mixed up.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback