where's my fantasy?

fuck jävla skit fan ! jag har försökt hitta fantasy island så jävla länge nu att jag är nära på att ge upp. för varje månad som går får jag för mig att en snäll person någonstans i världen har lagt upp hela säsongen, för det finns tyvärr bara en, som jag kan ta del av. men nej! fuckfuckfuckFAN! det var så jävla längesen jag såg den, och den kommer säkert inte att visas igen på teve i den närmsta framtiden, eller ever! och nu mädsnackar jag inte om den från 78 med ricardo fucking montalban, nej nej jag menar nyproduktionen från 98 med Malcolm McDowell som Mr Roarkeroarke och fina Mädchen Amick som Ariel. gud vad jag älskade henne i den rollen. jag tror inte att jag missade ett enda avsnitt, those were the days. men det verkar som att jag var den enda, för den finns inte att hitta någonstans. kukfanihelvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback