love it or shove it. (part 1)

okey kids, so far so good. Jag väcktes imorse vid nio av min syster och fick titta på sömningt medan familjen packade ner det sista och äntligen for iväg. jag funderade starkt på att korka upp champagnen, men jag ska spara den till lite senare, kanske sista kvällen eller så. istället blev det chilenskt vin, nåväl. Hittills har jag solat och faktiskt lyckats läsa några kapitel om "the male gaze", jag har utövat både statisk och dynamisk träning (åh idrott B, how you ruined me): Statisk när jag gick med sex påsar fulla med colaflaskor och ölburkar, och dynamisk när jag pantade skiten, jag köpte ironiskt nog öl för pengarna. Sen har jag fixat en blandskiva också som jag snart sätter på och lagar mat till.
Nästa uppdatering om mitt liv som ensam hemma i gbg kommer på kvällen, kanske lika tråkig som denna, kanske med lite suspense.



1:53
Kort och koncis uppdatering: de senaste fyra timmarna har jag spenderat på min altan med musik, sång, cigg och diverse drycker. ibland fick jag för mig att jag såg någon/något i huset eller precis utanför och rös till, men det var inget. det verkar aldrig vara något.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback