tv är fortfarande bättre än verklighet

Grymmast i senaste hero avsnittet: Peter (åh peter) får en glasskärva i huvudet och är död ett tag innan cheerleadern tar ut den, han håller det blodiga glaset i handen och säger:
"- What do you do with something that killed you?" Hans bror svarar:
"- You can put it underneat your pillow."
Och jag älskar att malcolm mcdowell spelar den stora maffiabossen.

in other news, jag har ont i huvudet. inte vanlig huvudvärk utan en smärta som spänner sig runt halva hjärnan. jag dricker vatten och röker för att kurera mig men so far no go. Ibland får jag för mig att jag har tumörer och fantiserar ihop min sista tid på sjukhuset. ibland ser det roligt ut och jag ränner runt med cancersjuka patienter genom korridorerna medan läkare springer efter oss med sprutor i handen, men oftast är det lika vardagligt som allting annat. man vänjer sig vid sjukhusmaten och väntar på sin tid. jag tror inte på allvar att huvudsmärtan jag har är en tumör, men så många gånger som jag haft fel skulle det inte förvåna mig. hursomhelst så är jag avis på peter. Han får leva med att veta hur det känns att dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback