bees and birds

Listen up cause im only gonna say this one time:
Sex is a lot like this egg allright? First thing you gotta do is heat up the bed real nice, get it nice and warm, get it ready for her, then you gotta take her, crack her over the head and lay her out flat. Allright? Come on now, wait till she starts sizzling really good then you can flip her on over. There you go, oh don't get too excited then you'll get yellow stuff all over the bacon..


 

yeh, bästa frukostskämtet ever.
in other news, min spindelfobi har förvärrats. för några nätter sen var jag nere i köket för att fixa några mackor när jag plötsligt kände något på foten: en pappalångben höll på att promenera över den. jag fick panik och bet mig i tungan för att inte skrika och väcka alla, sen svor jag och blev tårögd. spindeln blev mördad och jag började återhämta mig efter ett tag, men så igår natt, åh jesus.. jag låg och kollade på djurpolisen (det enda vettiga som går klockan tre på natten) och jag tyckte jag såg något mörkt krypa på golvet i ögonvrån, tittade, men såg inget. några minuter senare hände samma sak, igen, nada. efter fjärde eller femte gången, klockan var nu runt fem, såg jag klart och tydligt att en stor mörk spindel kröp jättesnabbt mot sängen. jag hoppade till och tog tag i första bästa föremål, min smutstvättkorg, och drämde den över spindelfan. självklart dog den inte av det, korgen är liksom flätad av någon slags halm or whatnot. jag tände ljuset, tog en tom genomskinlig cdbehållare, lyfte upp korgen och fick fast spindeln. den var större och äckligare än jag kunde föreställa mig. ca 5 cm i diameter, brun och med en stor käft. fastän den var fångad fick jag panik, började halvgråta och hyperventilera. lät den sitta där över natten och på morgonen dränkte jag den i toaletten. nu är jag konstant orolig och nervös, det känns som att något kryper över fötter och ben lite då och då, jag måste tippa på tå i hela huset och jag kan inte längre ha fönstret öppet när jag inte iakttar det. jag klarar inte av spindlar jag klarar inte av spindlar jag klarar fan inte av dem.
jag vill bo i en lägenhet högt uppe med inglasad balkong.

 


Kommentarer
Postat av: [email protected]

du ar fan cp...vadda, tror du itne att du far spindlisar i huset aven fast du bor sa??
och forresten: Sverige-spindlar ar inte nagonting, ok? Du ska se vad man kan hitta i var kallare i Gourock...det kallas inte ens spindlar langre...snarare valrossar...dom skulle nog botat din fobi

2007-08-27 @ 12:33:58
Postat av: Irina

hahahaha! herregud de spindlarna skulle skickat mig till akuten för fan..uuueehh!! ey kräzie är där nu va? hoppas ni har kul! förresten hon glömde ta med blandskivorna jag har gjort till dig och nico, fan! jaja, jag tar med dem när jag hälsar på..later on..nå nå, ha det asnice nu med kräxie och krissy, hälsa kidsen från mig! och när fasiken kommer ditt mail?
biatche


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback