fuck the pain away

AYYY, fick nyss reda på av pierre att VIVE LA FETE spelar på fredag! kräzie ska fixa baileys från jobbet och sen blir det C'EST LA MANIIIIEE all night! ja, på fredag alltså. och på lördag kommer classe hem från sin 4 månaders jorden runt resa, och pontus har 22års shindig. good times.
nå nå har precis kollat på so you think you can dance och jag dör, jag dör.. ok att jag älskar musiker, men dansare, herregud, d a n s a r e. när danny+anya och neil (!) rör sig på scenen är jag nära att tappa kontrollen över mig själv. hett hett HETTTTT. FUCK!
(låt of the moment: Judas Priest - Turbo Lover. yah..cars and sex, thats all i ever think about.)
We can ride forever
Wrapped in horsepower, driving into fury
Changing gear I pull you tighter to me
Im your turbo lover
Tell me theres no other
...
On and on were charging to the place so many seek
In perfect synchronicity of which so many speak
We feel so close to heaven in this roaring heavy load
And then in sheer abandonment, we shatter and explode.

COME ON PEOPLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback