How am I not myself?

Igår stack jag hem till ågren och kollade på film (det blev inte av i söndags). vi såg disco pigs, the fountain och i heart huckabees. den röda tråden var besatthet. Pig som var besatt i Runt, Tommy som var besatt i att hitta ett botemedel mot döden och Albert som var besatt i att förstå hur allt hänger ihop. nice, jag minns inte när jag såg så många filmer på en gång och efter sista var jag helt tom men samtidigt full. vi skulle kolla på brazil också, men istället började vi prata, vädra tankarna liksom. den ena tanken förde oss in på en annan och tillslut blev det morgon, vi somnade till mtv och ågren pratar i sömnen. jag kom precis hem och ska vila, men om ett tag måste jag iväg igen. gratis kaffe på nya da matteo, i cant say no.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback