hold her, hug her, and hope she's not a cop.

igår kväll ville aldrig ta slut, vilket var nice, men det är också nice att äntligen vara hemma igen. jag borde vara skittrött, men det är jag inte. jag borde vara bakis men det är jag inte. det enda som avslöjar att jag druckit igår är en lila aktig mun och tunga + rödvinet på mitt vita linne (hah tack anders!). nånå, det kändes sjukt konstigt att umgås med kidsen igen, jag vet att det bara gått två veckor, men i mitt huvud känns det som så mycket mer. ah well. gretas var kul, förutom alla äckliga gubbar/killar som inte fattade en diss. Nej det är inte okej att ta en tjej på bröstet när hon tydligen inte vill dansa med dig, och nej du kommer inte få trekant ikväll bara för att två tjejer kysser varandra. It has to be said.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback