i'm fast but you're quick.

så jag har varit uppe sen sex imorse, somnade vid åtta igår, eh. och nu känns det som att jag varit uppe hela natten. men ja, har lagt upp en massa bilder från resan nu! yeye, är det söndag idag? wellwell. det är nice att ha huset för sig själv ett tag, (fast jag avundas mina föräldrar som har det grymt på sin kryssning) men jag kan inte hjälpa att bli rädd om natten. som igår, det var sjukt. satt vid datorn och kollade på wonderfalls (great ny serie jag hittat!), och plötsligt kändes det som att någon tryckte sina fingrar mot min panna, jag viftade med handen och en varm känsla spred sig igenom hela min kropp. fattade inte vad som hände, jag blev rädd, så jag ringde anna och vi pratade länge, mestadels om våran nästa resa, vi ska kanske tillbaka till maldiverna nästa december, fast en annan ö isåfall. lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback