strangeways

Jag vaknade upp skrattandes idag. Det har aldrig hänt förut, och jag minns inte riktigt vad det roliga var. Drömde en massa konstiga drömmar en efter en men den enda jag kommer ihåg bra är den sista. Den handlade om ett muterat monster, det var en enorm mörk blågrön muräna med ben som alla var helt fascinerade av förutom jag, jag var bara rädd. Alla ville gå nära den och röra den typ men jag höll mig undan. de sa att den inte var "farlig", den äter bara fisk och plankton typ, men jag menade att vafan, med en sån stor käft och sylvassa tänder kan den likagärna äta upp en människa, tänk om den blir arg när man rör den och biter?! No way att jag går nära den. Nå nå, den började jaga oss tillslut, och vi (jag och whoever jag var med, har aldrig sett de förut men ok) gömde oss i ett rum nånstans. Den stod utanför rummet och gav konstiga mosterljud ifrån sig. Så gick en tjej ut ur rummet och ställde sig framför den. Muränamonstret började lukta på henne, länge, sen blev den sur igen. vi drog in tjejen i rummet och försökte låsa dörren men monstret började knuffa, jag fick panik. tillslut gick det. Och så sa tjejen något sarkastiskt, jag började skratta och vaknade upp.
eh..jaja, jag är fortfarande smått förvirrad men det går väl över snart. Nu ska jag bara hålla mig sysselsatt till sju, för då kommer anders hit och vi ska jobba lite på deras musikvideo.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hoppas du haft en bra dag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback