en liten notis

mina älskade mjukisbyxor som jag köpte i tyskland för eoner sen är så utslitna att de börjar få hål. förra veckan bildades det ett på baken, ännu ett bevis på att jag sitter ner på min röv för mycket istället för att göra något vettigt, typ..ut och jogga? nå nå, hålet var litet och oskyldigt först men nu har det gått för långt. När jag var nere i köket för en stund sen så fick pappa syn på hålet och började skratta åt mig. Hahaha Rodi! kolla på hålet i irinas byxor! HAHAHAHA! Han skrattade så hårt att han började gråta. han skrattade så mycket att jag tillslut inte kunde hålla tillbaka och började skratta själv. Så där var vi ialf, hela familjen samlad i köket, och skrattade åt hålet i mina byxor. Jag fattar vart jag fått min humor ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback