I’m drunk, and y’re hot.

Vaknade av att telefonen ringde imorse (förmiddag). Varför svarar ingen. det ringde i en evighet men jag rörde inte en muskel. När det slutat ringa bestämde jag mig för att vakna på riktigt, jag lunkade ut och gick ner. tomt. ah. Ringde mamma för att se när alla skulle komma hem och till min lycka såg det ut som att jag skulle vara ensam hemma hela dagen. Så, hittills har jag rökt några cigg, tagit lite kort, msnat och såklart lyssnat på alldeles för hög musik och dansat runt i rummet som om ingen såg på. Jag älskar att vara ensam hemma, jag älskar min ensamhet. Om jag så skulle mått dåligt och gråtit i timmar skulle det ändå kännas bra, bara för att huset står tomt. jag kan gråta lungorna ur mig om jag så behagar, utan att någon stör. skrika sparka och slåss. Förfesta med mig själv. Shine grasshopper, Shine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback