winter push on

Inatt drömde jag att det snöade, och i drömmen var jag medveten om att jag drömde. Jag tänkte när jag trampade runt i snön att: Fan, jävla snö, tur att detta bara är en dröm. Sen fortsatte jag: Alltså Irina, om det är snö utanför när du vaknar upp ur denna skitdröm, om det kommer snöa imorgon, då är det fan ditt fel! När klockan ringde hoppade jag upp ur sängen och tittade ut genom fönstret, ingen snö. hallelujah.
Jag gick till skolan, kollade på tre olika filmer varav en bra (la jetée) och när jag gick ut ur biografen kände jag några enstaka snöflingor mot kinden. Nu är marken utanför täckt av vitt. fan fan fan tar denna vinter aldrig slut? jag tror naturligtvis inte att det är mitt fel att det faktiskt snöade idag, det finns ingen chans att jag kan framkalla snö med huvudet, men ifall det vore så, then it sucks. måste vara den sämsta superkraften ever, kunde jag inte haft förmågan att läsa folks tankar istället, eh?! sen tänkte jag, på skämt, lite allvar, att det kanske är miguel som fått för sig att det jag drömmer är mina drömmar, alltså sånt som jag önskar mig ska hända. åh, miguel miguel, you idiot. detta är fan värre än det med djungelvagnen, och värre än den gången jag drömde om att en tjej i skolan med rött hår hade färgat håret brunt, och det visade sig nästa dag i skolan att hon också gjort det. i couldnt care less om hennes jävla hår! fatta miguel, fatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback