glittering blackness:

En gammal man är ute och promenerar med sin lilla hund. Mannen har en grå hatt och gammaldags kostym, en käpp i ena handen och kopplet i andra. Han kommer fram till ett stup. Slänger ner hunden, och hoppar sen själv. Han landar i vatten och blir ung igen. Hunden blir en delfin. Han och hunddelfinen simmar tillsammans i det klarblåa vattnet, leker och simmar. Han behöver inte ens luft längre. Han har slutat andas. Han kommer fram till en strand, går upp ur vattnet, tio år till har försvunnit från honom. Delfinen simmar tillbaka. Han går in mot djungeln. Vackra blommor och fina fåglar överallt. I mitten av ön finns en stor öppning med en damm och färgglada växter omger dammen. längst fram finns en kvinna. Hon har långt blondlockigt hår och hon dricker ur vattnet. Hon går in i vattnet, hon är naken. Han iakttar henne länge. Vågar inte. Hon lägger sig på rygg i mitten av dammen, vattnet håller henne uppe, håret flytandes runt hennes huvud. Men han vågar inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är den på tisdag redan jag som inte ens har börjat.

Postat av: sara

jag är sjuk, that´s why my empty spot...
men förhoppningsvis är jag på fötter på tisdag igen!

2007-01-11 @ 22:13:27
Postat av: Anonym

så även om man får 0 poäng så får man bara hemuppgifter? softish som dogge doggelito skulle ha sagt. men jag kommer på tentan

2007-01-11 @ 22:30:36
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: sara

vad är det jag hör? hemtenta? Låter helt grymt isåfall. Jag kommer på Tisdag!!!

2007-01-12 @ 01:48:51
Postat av: Till sara!

jag vet! ifall man fuckar upp denna så är det liksom lugnt ändå. ses på tisdag, cheers.

2007-01-12 @ 02:52:50
URL: http://cockeyedcharlie.blogg.se
Postat av: sara

ja jag har ju redan fuckat upp allt som går att fucka upp, så jag känner mig lugn. see ya!

2007-01-12 @ 12:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback