Movies, TV, magazines, music, sex or something inbetween

Eftersom jag redan kollat igenom alla serier jag har på datorn + standups, om och om igen, bestämde jag mig för att ladda ner sånt som jag brukade följa. nostalgi, jag kan inte motstå. Nu har jag gått igenom två säsonger av pang i plugget och remenissat en av mina barndomscrushes, ah zach, be still my heart. Så bestämde jag mig för att kolla på lite buffy, det är ju fan näst intill kvalitetsteve. Och jag älskar verkligen avsnittet då spike kommer på att han är kär i buffy (för er som inte vet, spike är en elak vampyr, och buffy är vampyrdråparen, så yeah bad combo) I slutet av avsnittet drömmer spike att han och buffy kysser varandra passionerat, och när han vaknar upp är han helt förstörd för att han äntligen insett att han är madly förälskad i henne. Bara den grejen, att han inser det genom en dröm är så jävla bra, och sedan att han är barbröstad i drömmen makes it even better. Barbröstad i sin egen dröm, ah the vanity! Snart får jag börja kolla på melroes place och beverly hills i guess, men jag vägrar att se sunset beach igen. Ah och ally mcbeal! fan vad jag saknar det. Innan alla nya serier som jag börjat följa är tillbaka från sina jullov ska jag återgå till dem gamla pärlorna och frossa i barndomsminnen.
It could be sweet, like a long forgotten dream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback