nice and easy.

jag har aldrig cyklat full mitt i natten förut, det var som en sjuk dröm. Hela situationen liksom. Jag älskade det hela vägen, trots att det regnade, trots att jag ramlade efter typ två minuter för att det inte fanns några bromsar och jag märkte det inte förrän jag kraschade i trottoaren, trots att jag knappt kunde gå av cykeln pga darrande spagetti-ben. loved it. Och jag kom på att jag är low-maintenance. visst kan jag vara kräsen, men aldrig hysterisk, och visst kan jag bli uttråkad, men jag kräver aldrig att ha kul. sätt mig bara på ett åkande fordon (buss, bil, spårvagn, hästdragenvagn, cykel! anything) med lite musik, och jag håller mig sysselsatt i flera timmar. ge mig en ledig bänk vid en sjö eller skogsglänta eller under en bar himmel och jag lovar att hålla käft. jag klarar mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback