no hope no harm

Jag drömde att jag hade en pojkvän och han var such a tease. det enda jag ville göra hela tiden var att kyssa honom. jag vaknade upp mitt i en passionerad kyss. Men jaja jag var ialf inte barbröstad i min egen dröm. just another false alarm.
"If only I could find alive or dead. soeur
A man a body. 
An animal. I don’t mind.
Just to dream.
For I get so bored.
If I could find a man or woman.
A body, a soul.
A werewolf.
I couldn’t care less.
Just to dream.
I get so bored.
It’s not over yet.
After my life and my survival.
After my death I’ll still be bored.
More than ever before.
If only I could find a specter or a ghost.
Woman or Man."
Har precis kollat på "á ma soeur!" (fat girl) Jag tyckte ju om Breillats "Romance" när vi såg den på filmvetenskapen så jag ville ge hennes andra filmer en chans. Denna var inte lika bra, men ändå disturbing. När den vackra storasystern hade sex medan den mindre attraktiva lillasystern grät tyst i sin säng tvärs över rummet mådde jag konstigt. jag ville inte gråta, jag ville inte skrika men jag ville inte vara tyst heller. i dont know. Slutet var sjukast dock, jag skrattade till först för jag tänkte att nej, detta kan ju inte vara for real, hon drömmer nog. Men icke. Så slutade den. död och erotik. Ska se fler av hennes filmer för att må konstigt. Jag älskar ångest när den inte är min.
a ma
Men nu till något annat. Scott sjunger, jobring på gitarr och robert med sitt munspel.
lyssna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback