- Are you an idiot? - No Sir, I'm a dreamer.

blabla tråkig fest igår, runt fyra har de flesta åkt hem eller däckat och jag jobring + ågren sitter i soffan och är sentimentala, speciellt killarna. två timmar senare har vi flyttat på oss till skansen krona. vi sitter uppe på en av de där sten portarna och vinglar med benen, pratar om saker vi ångrar. i några sekunder var jag nära till tårar, men jag höll tillbaka. stolthet? nej, jag bara orkade inte, ville inte sjunka ihop och förstöra, det var för fint och semisentimentalt. en av de bästa stunderna jag haft på länge, och jag behövde den verkligen. det är synd att ågren ska flytta till falun om en vecka. nå nå, två timmar senare drog vi till mig. de fick smaka på min famösa kokossoppa och såklart nudlar med ost och salami. runt tio på morgonen bestämde vi för att kolla på closer, men vi borde förstått att det aldrig skulle funkat. alla somnade i min säng.
imorgon ska vi alla hänga hos jobring och kolla på tre filmer. ågren tar med sig the fountain, jobring tror jag valde interstate 60 och jag har inte bestämt mig än. kanske saló, disco pigs eller Hiroshima mon amour? Och jag tar nog med mig satiemania också, som en bonus, för ingen av pojkarna har sett den vackraste tecknade kortfilmen någonsin, and its a cry and shame.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback