Anti Streetwalker Activist

vaknade på en madrass i linné med halsont, still drunk. tog mig hem, åt soppa, läste i annas nya bok om seriemördare som kom med posten och fastnade i köket några timmar. Ett annat mystiskt paket fanns i brevlådan också, det var postat till mamma från ungern och jag visste med det samma vad det innehöll; passen, nycklarna och korten som blev stulna. men no money, såklart. jaja, "de behövde väl pengarna" sa pappa ironiskt över telefonen. en lapp fanns också med i paketet, skriven på poorly engelska, undertecknat N. Jag undrar vem N är. Det kändes sjukt filmiskt att öppna paketet och läsa lappen, jag förväntade mig att någon skulle ringa på dörren och kidnappa mig, men nothing noone. fuck it. jag skulle ätit sushi lunch med jonna idag, men jag orkade inte lämna huset. jag skulle åkt till anna för en stund sen, men det regnar och jag orkar inte lämna huset. ciggen tog slut inatt och jag har inte rökt sen dess, har inga kvar (förutom några äckliga roxboro), men jag orkar inte gå och köpa heller. jag har ont i halsen och jag är ändå sugen på cigg, vet att jag inte borde men de där bruna äckelciggen börjar bli lockande.

Kommentarer
Postat av: Issa

Irre kan du mejla mig receptet pa kokossoppan? Jag kan inte hitta det!
thanx, bitch

2007-07-14 @ 11:37:32
Postat av: Irina

Check! haha jag har fortfarande halva kastrullen kvar.. det blir kokossoppa hela månaden!
ay ay


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback