cold is the new warm

6.42, jag har precis kommit hem, jag har inte sovit men jag är inte sömnig heller. mellanläge, feels good. väntar på att äggen ska koka så jag äntligen kan äta något. dagarna efter roskilde är dimmiga, jag vet bara att jag druckit varje dag, kanske inte alltid varit full, men påverkad. jag orkar inte dricka mer. igår klippte jag mig, tänkte bara toppa håret lite men när jag väl började.. well, i got carried away, och nu är halva håret borta. feels good! nästan hela veckan är uppbokad med film; jonathan har fortfarande inte sett christiane f så vi ska titta på den tillsammans, pierre håller förhoppningsvis på att ladda ner zodiac och en hel del skräckfilmer ska vi hinna med hemma hos mig eller hos pontus. feeels goooood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback