GO´ FESTIVAL!

Roskan roskan, det lerigaste och skabbigaste jag någonsin varit på, men det var nice! att campa i tält (som man inte ens kan sträcka benen i) med gegga så långt ögat når sög, men jag gör det fan igen för att få uppleva grymma spelningar. Beirut var det bästa jag sett live sen Moz och dessutom upptäckte jag en del nya band, bland andra Goose, Akron/Family och Fanfare Ciocarlia. Det enda jag är besviken över (förutom torsdagens monsunregn) är att jag missade björk och trentemöller (missade även beastie boys men jag hörde att de föll platt på röven, danskt uttryckt). Jag är sugen på kokos soppa och jag saknar nätternas shenanigans med baileys och öl, att dansa med sketna stövlar och såklart Tom Cruise Camp kidsen. Yaya, jag är glad att jag var där och jag är glad att det är över. Nu tlll en månad av ensam hemma goes gbg.
fuck yeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback