looking ahead

Jag äter pasta med pesto och gissa vad jag tänker på (vem?). Snart onsdag, snart roskilde, nice men också jobbigt. jag är ingen tältmänniska, hatar sånt, hatar gyttja och jag skulle gått ner på alla fyra och bett solguden om sol och regnguden att dra åt helvete ifall jag bara trodde på dem. nå nå, imorgon köper jag gummistövlar just in case. När jag kommer hem från festivalen, most likely förkyld och skabbig, står huset tomt. Mommy och daddy är då i rumänien och jag har en månads ensamhet att se framemot. i cant wait, och ändå är jag lite nervös. det är mest nätterna som skrämmer mig, of course, alltid nätterna. jag hör oljud som egentligen inte finns och jag får för mig att jag ser figurer lura i ögonvrån, men aldrig är det något. Its all in my head its all in my head, jag vet, men det räcker. förhoppningsvis kommer jag inte behöva spendera alla nätterna ensam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback