bo wideberg says Go!

äntligen fredag och äntligen (snart) slut med skola. om ca två timmar har vi sista tentan och jag vill bara få det överstökat. nej det kommer inte att gå bra men fuck it. efter tentan är det fest på institutionen och sedan ska alla dra vidare till kontiki (förmodligen?). jag har hört rykten om att stefan och några lärare till ska med oss ut haha, hoppas det. sanjin borde ialf vara på men det blir intressant att se om stefan och karolina också kan släppa loss. (olle tänker jag inte ens diskutera, jag vill fan inte ha med honom ut. han ska väl inte vara med på festen heller, va, va?! hoppas daniel är på...) nåväl, nåväl. jag har som sagt lite tid kvar innan jag ska sitta i tentasalen och hålla käft i några timmar, men jag vet inte om jag orkar plugga mer. jag har läst så mycket jag pallar så jag får väl göra som jag brukar, skriva massa skit och bortförklara att jag inte kan texterna utantill (som de tycker att man ska kunna, eh? jag är inte så bra på namn så hur ska jag veta vem som sa vad?) jaja, restuppgift/hemuppgift är inte så farligt.. sandrew-veckan, pilsnerfilm, reformen, biografdöden och bergmans genreexperimenterande. det är så intressant att jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback