I forgot my sex with Bob in the car.

okey well det var väl inte så svårt, eh. av 5 timmar använde jag upp 1 och en tredjedel till att skriva och ja jag ansträngde mig faktiskt. om jag klarat den så jublar jag, om inte, whatever det är över ialf. nu ska jag ta det lugnt, äta lite glass, svettas lite och sen dra till institutionen. its gonna be good.
men jaja, påväg från tentan kom jag att tänka på ett that 70's avsnitt där eric försöker komma till 2ond base med donna men misslyckas att få av henne bhn. han frågar hyde om hjälp och får rådet att han ska köpa en bh som han först tränar på hemma innan han ger den till henne. jag tycker det är skrattretande kul hela grejen. killar kan inte ta av en bh, kan de verkligen vara så inkapabla? okey, stereotypt sätt så är killar händiga och tekniska, hur i hela friden kan man då inte förstå hur en bh fungerar, det är liksom grottmänniskoteknik det handlar om. eftersom jag själv inte stött på någon kille som helt utan problem lyckats få av mig bhn (när jag nu haft på en) kom jag fram till att det finns en stor del sanning i det och jag måste skratta för att det är så löjligt. Ifall jag någon gång skaffar pojkvän ska jag först träna honom som en liten monkey att ta av min bh innan han får komma någonvart, sen kan han väl sprida budskapet till sina inkapabla polare. cause i care, utvecklingen måste gå framåt. hahaha gud i need a drink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback