I know what is pleasing.

Snackar med Sanjin på myspace och för ett tag sedan öppnade han mina ögon för Joan as Police Woman. Ifall jag dör av hjärtesorg är det Real Life som ska spelas på begravningen. Pianot vaggar, hennes röst får mig att blunda och jag måste le, det är så fint.

It's true what they say about me,
That I?m out of my mind but I think that you like it

So take the chance
Be reckless with me

Den har varit på repeat i över en timma, men det är lugnt, jag tröttnar aldrig. Han berättade förresten också om att hon var ihop (dateade?) Jeff Buckley när han dog, och hon turnerade med Elliot Smith innan han dog också. Suspekt? Ifall jag av någon konstig anledning skulle falla kall mot golvet nu, lyssnandes på henne, dont worry. De hittar mig med ett leende på läpparna imorgon.

I've never included a name in a song
But I'm changing my ways for you
Jonathan
I need you to know
I need you to know

That I'm real life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback