If only for today

Min nya favoritlåt: Berlin - take my breath away. En gammal klassiker som jag alltid tyckt om, men nu kan jag inte få nog av den. Jag bad Nico spela upp den hela tiden när vi rökte i sängen.
Nico: I dont know what I think about it..
Jag: Its fucking good!
Nico: Yeah but its kinda cheesy..
Jag: I know, but its cheesy in a good way..
Nico: Yeah, but still.
Jag: Oh shut up, its great!
Och självklart tog han med den på skivan som har spelats på repeat sedan jag kom hem. i love it...och jag vill tillbaka, haha fuck!

In other news, jag är lite uttråkad sen jag kom hem, har inte umgåtts med några andra än familjen. Crashade hos anna igår för jag ville inte sova själv. Och så idag, midsommar, och jag orkar inte ens leta upp någon att hänga med, eller ja, smsade jobring men han är självklart på lövön. Istället höll jag mig på rummet idag, där nere vare fest! Och varje gång jag kände mig tvungen att gå ner för att ta en cigg blev jag stoppad och skulle leka social med de vuxna. Jag vill inte säga gamlingar, men ja.. good times, good times. Nu har jag skrivit text till två nya låtar, cant wait to show him (jobring asså), och spela in. gud jag vill spela in igen! Jag har aldrig tyckt om mikrofoner, mestadels för att jag aldrig tyckt om min röst, men hemma hos honom slog det mig, its fucking great.
Watching in slow motion as you turn around and say
TAKE MY BREATH AWAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback