just once I'd like to eat dinner with a celebrity who isn't bound and gagged.

Anna har flyttat hemifrån, igen, fast den här gången på riktigt och för gott. hennes lägenhet är helt nyrenoverad och asnice! jag är lite avis men det är lugnt, kommer få nycklar dit och anna är en workaholic. nu när hon är borta så har jag också fått ta över hennes boxer, äntligen fler än tre kanaler! det enda tråkiga är att vi inte kommer titta på allt det roliga tillsammans längre, men jag slipper ialf bråka om vilken kanal som ska vara på. nåväl, alla vinner. jag undrar ifall det kommer bli jobbigt utan henne, jag är orolig för det. men we'll see, we'll see. hon är bara några minuter härifrån, så det är nog lugnt.. fan, jag saknar henne redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback