maybe i could live in a windmill?

Klockan är redan tre, jag fattar inte? VH1 på teven, mute, nyss spelades beyonce feat shakira videon och jag kom på varför jag gillar shakira mer än beyonce. Grejen är att shakira är naturligt het, sättet hon rör sig på, alla hennes moves, de kommer inifrån. När beyonce gör det känns det konstlat, ansträngande på något sätt, som om hon really really vill se het ut och pressar fram varenda sexycell hon har, så att det kommer ut ur teven och slår mig i ögat. I dont like that. Hon behöver liksom inte ha en suktande blick med halvöppen mun när hon kråmar sig mot väggen, det räcker med bara kråmandet, trust me. shakira's got it, go shakira. eh.
hursomhelst! jag hatar pizza. jag fattar inte att jag aldrig lär mig, att jag alltid glömmer bort att jag hatar pizza. Pizza är så, fan, jävla jobbigt. Jag blir liksom sugen på det, när jag är ashungrig, och så lägger jag in en pizza i ugnen och väntar i sisådär 20 minuter tills den är klar, och blir bara hungrigare för varje minut. Sen typ, halvvägs in i pizzafan är jag redan mätt, men det är fortfarande gott så jag bara fortsätter äta som en jävla duva och när tallriken är tom svär jag och kommer på att fan, jag hatar ju pizza?! Och jag får inte bort den äckliga pizza smaken ur munnen på flera timmar, oavsett hur mycket jag borstar tänderna eller röker. fuck pizza. fuck it. never again säger jag.. im such a liar.

Kommentarer
Postat av: slutaslickafittaochgornagotvettigtavdittlivistallet!!!

va, du ar cepe... det ar ju just pizzaeftersmaken som ar sa skon och god! man vill ju bara suuuga pa tungan typ..!

2007-06-29 @ 14:58:26
Postat av: Irina

hahahaha! FYFAN vad du är äcklig. Dina smaklökar är long gone och du vet inte vad du snackar om, fetta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback