ride the big red wave

jag tänkte bara crasha hos anna måndag-tisdag, men det var så skönt att inte vara hemma och hennes lägenhet är underbar så ye..det blev mån-torsdag istället. Vi har lagat asgod mat, druckit kall öl på balkongen och hängt varje dag, hur gött som helst!. varje natt när anna gått och lagt sig satt jag själv på balkongen med ett glas i ena handen och en cigg i andra och skrålade halvhögt till medicine bottle mfl. jag älskar hennes balkong, den är i perfekt riktning. på sommaren ser man solnedgången och himlen har typ aldrig varit så fin som i förrgår natt. Sen var det jävligt nice att vakna ensam i hennes enorma säng också, helt utspridd. (jag älskar hennes nya väckarklocka, för jag vaknar aldrig av den, oavsett hur mycket hon snoozar.) men ja, nu är jag hemma for real, ialf i en dag. har precis varit på stan och växlat pengar, köpt present till issa + tält. killen i kassan flörtade med mig och det gjorde min dag, jag ser ju förjävlig ut liksom. och dessutom, jag klarade tentan! HAAHAAHAAA! ännu ett bevis på att jag inte behöver plugga röven av mig, ever again. nåväl, nu ska jag leta upp sanjins band på myspace och adda jäveln, han sa att han skulle maila men jag antar att ölen spolade bort det minnet. eh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback