showercurtain thing

ay ay. vilken perfekt helg. b-kurs fest i fredags som slutade på sanjins favvisställe skål där jag snackade strunt med hans rumänska och brittiska polare. häng hos hanna i lördags där jag var måttligt road av nya james bond filmen, eh kalle anka tvspelet var roligare men what the hey, och så idag. Rutta ringde runt elva och vi hookade upp på stan. satt i några timmar i trädgårdsföreningen vid kanalen (i skuggan), sen café och sen körde hon hem mig, fast denna gången helt safe and sound. resten av dagen spenderade jag i rummet med tankar som får mig att le. Sommaren kommer bli grym. jag vet att vi alltid säger så, så fort solen börjar titta fram. "denna sommaren kommer bli grym", well yes of course! men nu menar jag det! hah. imorgon ska jag crasha hos anna för första gången och på fredag drar jag till glasgow. gotta love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback