substitut

Jag somnade en stund som jag alltid gör när jag kollar på teve liggandes i sängen, och jag vaknade upp helt förvirrad för några minuter sen. Förvirringen berodde på ännu en konstig dröm som jag inte kan förklara eller försvara. Jag drömde att en räv och en anka försökte ha sex på min trädgård. Räven liksom hoppade upp på ankans rygg och började jucka mot den men det gick inte riktigt.. så hoppade den av, de luktade på varandra och tillslut började de prata. De kom på att båda var av det kvinnliga könet och var frustrerade över att de inte kunde få varandra. Jag vet inte ifall detta tyder på min egna frustration eller whatnot men eh, i love my dreams. haha. Jaja, det bästa sättet att komma över någon är att ersätta den med någon annan, så please xxxx kan du inte komma hem snart och ringa mig så att jag inte längre tänker på Mr N varesig jag vill eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback